My new baby

Fortfarande svullen och röd men oh vad jag gillar den redan. Tatuering nummer 2, planerad sedan länge och jag visste att jag ville göra den i tromsö. Är supernöjd och att göra denna var som a walk in the park jämfört med min förra. Tog bara ca 10min och gjorde inte alls speciellt ont. Happy birthday to me from me!


Love Left
Postat av: Mariam

Wow vad fin! Älskar placeringen och hela utseendet. Vad står den för? <3

2010-06-26 @ 16:39:31
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: elin

fan vad fin den var.. men du fuskade ju faktiskt.. det är inte din födelsedag förns imorn.. :O

2010-06-26 @ 17:08:23
Postat av: Isabella

Tänk att jag känner dig så bra ;) SUPERFIN verkligen! Vad står den för skulle jag också vilja veta? :) Grattis på födelsedagen också, bästa du!

2010-06-27 @ 13:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0