Solig morgon

Mamma åkte hem imorse vilket känns lite tråkigt men jag vet ju att vi ses snart igen så det gick ändå ganska bra att säga hejdå. Två jobbveckor kvar sen är jag färdig!
Idag är det inte helt fel att vara ledig, solen skiner och vi har redan 15 grader!!! (eftersom maxtemperatur om dagarna varit 8 grader i fyra veckor känns 15 helt fantastiskt) Jag har dammsugit, ordnat med disken, druckit en jättegod morgonsmoothie och nu ska jag ut på en långpromenad. Njutning! Förhoppningsvis håller sig solen framme hela dagen så jag kan sola en stund på vår altan senare idag.

Jag & Finaste Mamma igår <3

Love Left
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Fin bild på er!!

2010-06-30 @ 09:00:59
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Mariam

Härligt med lite värme :) Vad kul att din mamma kom på besök! <3

2010-06-30 @ 10:36:06
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0