"A cry out for magic..."

Lyssnar på gamla favoriter, låtar som jag växt upp med, som spelats i köket om kvällarna när jag var barn, tonåring och som jag själv nu lyssnar på som vuxen. Klassiker som man egentligen aldrig blir trött på.
Detta gör dock att jag saknar min pappa enormt mycket, det är han som introducerat hårdrock för mig, han som med lika stor entusiasm om och om berättar om olika sångare, olika grupper, olika album och i princip gett mig hårdrockens historia från sitt eget minne. När jag lyssnar på dessa låtar får jag lust att vara hemma i köket hos pappa, hoppa runt och headbanga med honom och sjunga med tills halsen blir hes.

Lyssna, Headbanga & Njut!

R.I.P Ronny James Dio.





Hade hellre haft en från 1970-talet här men alla var så extremt dålig kvalitet så det får bli en
nyare trots allt.



Vilken stämning här alltså! Rysningar!


Och så detta bara för att Ozzy är så ung & det är hyffsad kvalitet trots att det är från 1970!

Love Left
Postat av: Catharina

Jag är i Norsjö & han vet inte men jag kan berätta att saknaden är väldigt ömsesidig - Fast det har han säkert sagt till dig själv flera gånger btw... Kram bruden <3

2010-06-06 @ 19:09:18
Postat av: Pappsi

Lots of lööööööv! Saknar dig också!

2010-06-09 @ 12:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0