2010-03-10

Hemma för att äta lite nu efter jobbet. Ska dra iväg och försöka hinna köra ett litet stryketräningspass sen innan jag måste tillbaka till jobbet för möte 20-22. Livat. Jag som vanligtvis brukar lägga mig mellan halv tio-tio. Kommer vara jättetrött när jag kommer hem vid halv elva. Är riktigt vinterväder ute, snön vräker ner och snöflingorna är så stora att du blir helt blöt av att få blafforna i ansiktet. Ser faktiskt fram emot att styrketräna vilket är konstigt då jag brukar tycka det är bland det tråkigaste som finns. Att gå på olika pass som yoga och spinning gillar jag med att träna själv är ju bara öken. Men nu ser jag fram emot att få använda kroppen ordentligt och att köra igenom mitt lilla program som en vägledare lagt upp till mig med tanke på min rygg. Jag hoppas att motivationen håller i sig. Längtar till våren och sommaren med då det är lättare att träna ute, långa härliga promenader och jag hoppas min rygg kommer tåla att jag joggar.

Nu är min pasta med ostsås klar. Såklart med grönsaker och knäckebröd till! :)

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0