äkta vanilj & hallon

Jag mår nästan dåligt av att gå i svenska matbutiker nu för tiden. Det finns ju så mycket. Utbudet är enormt (även på den minsta närbutik!) och priserna låga. Jag vill köpa allt. Jag önskar att jag orkade släpa en kylbox med mig till Tromsö så jag kunde köpa olika kylvaror som tex. yoghurt, bregott, stark ost osv. Att bo i norge för mig ger en lite lägre levnadsstandard än i sverige. Detta såklart utifrån mitt perspektiv och vad som är viktigt för mig. Hann igår köpa lite småsaker som duschkräm, tandborstar (jag vill ha en speciellt sort som inte finns i tromsö längre), en snygg hatt, rakblad och lite mat. Och GODIS såklart. Kvällen igår spenderades med syster, hennes kille, en stor skål lösviktsgodis och ett monopolspel. <3

Nu äter jag fantastiska Äkta Vanilj & Hallon yoghurten med skivad banan i. Har varit ute på en timmes morgonpromenad redan, det var skönt men jag har huvudvärk som inte vill ge sig. :/ Ska iväg om ett par timmar i alla fall, då ska jag träffa bästa Isa & hennes underbara dotter på 4 månader. Iih, jag längtar! Sen ikväll blir det teatern No Tears For Queers med finaste Anton & Jens.

Love Left
Postat av: Isabella

Vi längtar också!!! Kommer aldrig att släppa iväg dig till Norge igen förstår du väl :)

2010-03-30 @ 09:25:15
Postat av: Zarah

Aw, danke bb :)



Hoppas du har det underbart i sverige, hun. Men det låter det som du har :)

ily

puss

2010-03-30 @ 13:59:24
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0