DeerMountainWater

Sitter hemma hos Pappsen i Renbergsvattnet. Det är så skönt att vara här, så avslappnandes och jag bara känner hur jag blir en ny människa. Energi-påfyllning! Resan hem gick bra men det känns som att den blir längre för varje gång. Klarade inte av att sova på tåget heller för en överförfriskad man gick runt och joikade samt pratade med alla som råkade titta hans väg. Sweet M gick till sin vagn i Kiruna så från det satt jag ensam. Men- tåget var i tid så jag ska inte klaga.
Nu myser jag i lillebrors gigantiska mjukisbyxor, han lär få ett anfall när han vaknar och ser att jag har dem, hihi. Bäst att passa på medan han sover med andra ord. Det snöar tyvärr ganska mycket idag men ska försöka komma mig ut på en långprommis ändå. Nu luktar det nybryggt kaffe här i köket så dags att gå.

Love Left
Postat av: Mariam

YES! Lookin' forward to it. Är du här över hela påsken?



Gubben på tåget lät lite rolig faktiskt. ;)

2010-03-28 @ 17:35:23
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0