Døtid

Sitter på jobbet och väntar. Har egentligen slutat men ska ha två föräldrasamtal idag med start 15.45 så ingen vits att åka hem innan. Tuffa veckor just nu med samtal, möten och annat som tar upp all eftermiddagstid. Nåja, det är ju bara ett par veckor om året det är föräldrasamtal så det kan jag leva med. Synd bara att jag knappt får tid till att träna den här veckan. Tränade inget förra veckan heller förutom en massa promenader och jag känner i kroppen att jag behöver det. Få ut lite energi och rensa tankarna. Min fredagsyoga kommer jag däremot inte att missa! Veckans höjdpunkt nästan ju. :)
Saknar fortfarande min sidebar men har mailat blogg.se nu och hoppas dem kan hjälpa mig att få den på plats igen.
Jag längtar redan efter att komma hem, äta och sen krypa upp med min rosa fleecefilt i soffan och se Supernatural. Hoppas M är pepp på det också. So long! ♥

Love Left
Postat av: Isabella

Men vad är detta?! Hur länge har du haft en blogg käre vän utan min vetskap om detta? Är det inte något man meddelar tyckeruuu? :P Är i alla fall glad att jag hittade den, och kommer att följa den med glädje varje dag. Saknar dig älsk <3

2010-03-09 @ 18:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0