Fina Fredagen

Vilken super-fredag! Jättebra dag på jobbet med mysig föräldrafrukost och sen resten av dagen utomhus. Ungarna är så fina och solen har skint litegrann. Yoga passet var också helt super, dels för att bästaste Mads var med och dels för att jag kom djupare ner i några positioner. Däremot får jag fortfarande inte till full brygga vilket gör mig knäpp... det var riktigt nära idag dock. Fick massor av energi av yogan så jag småsprang hem där jag snabbt bytte om och fixade mig lite. Middag intogs på Pastafabrikken med arbetskamraterna. Vi diskuterade en hel del språk vid mitt bord, då vi var både svensk, norsk och tysk där! Maten var fantastisk (med norska mått mätt) och det var riktigt trevligt.

Nuuu är det däremot dags att sova, upp tidigt imorn för att packa färdigt. Bussen går kl 10. Kan inte fatta att jag äntligen ska hem till Sverige igen och träffa alla mina nära och kära. (inte _alla_ , några av er bor ju tyvärr inte i skell)
Natti. ♥
(bilden är från tidigare i veckan)

Love Left
Postat av: mads

woho jag är med i ett blogginlägg, sweeeet ;) jag ska lära dig bryggan don't worry :)

2010-03-28 @ 19:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0