Friday

Har haft en väldigt fin dag idag. Behövdes efter en riktigt tung dag igår, som tur var har jag en förstående och fin chef. Har myst ute hela dagen, lekt med ungarna, stått med ansiktet i solen, gjort eld i vår grillhytta där hela avdelningen åt lunch. (Fiskekake i Hamburgerbröd, snacka om norskt...) Solen ger så mycket energi. Dessutom vann jag vinlotteriet (vi har det varje fredag) på jobbet så imorn blir det nog vin. :) Jag har dock lite ont i knäna efter att ha krupit runt på den stenhårda backen och lekt tiger i en halvtimme eller så. Kommer ha härliga blåmärken imorgon men det får man ta ibland.
Har varit på yogan, gick inte så bra idag. Fortfarande stel och har träningsvärk sedan aerobicsen i onsdags. Så jag kom inte riktigt ner så långt som jag ville i alla positioner. Men - yoga handlar om att acceptera här och nu, att tillåta sig att känna efter och att hela tiden jobba utifrån hur kroppen känns just nu. Detta blir en lugn fredagskväll, ska se lite Supernatural med sweet M och äta choklad. För det förtjänar jag. Kanske ta en dusch också så M slipper mitt bål/eld/rök stinkande hår. :P

Hoppas alla får en jättefin fredagskväll.
<3 So long. ♥

Love Left
Postat av: Zarah

HAHAHAHAHAHA bilden i mitt huvud när jag läste att du lekt tiger!!! Hahahahah! :D



Urgh.. -sneglar på klockan- snart kvart över 3. Jag kan inte sova :(

Får skylla mig själv dock. Det tar inte värst många dagar för mig att vända på dygnet, när tillfälle ges.

2010-03-20 @ 03:11:05
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0