Men dette er vel de minste for små til?

Kursen var superbra. Den hette som rubriken och hade fokus på just det - hur vi kan inkludera de minsta (0-3 år) i alla aktiviteter och hur det endast är vi som sätter gränser. Kursledaren var otroligt inspirerande och energifull, man blev verkligen glad av att höra henne prata om barn och barnehagelivet. Efter kursen kände mig sig privilegiad till att ha det jobb man och i alla fall jag har fått ett litet annat synsätt på dagis, dagistillvaro och andra sätt att se på situationer. Önskar att vi alla anställda hade kunnat gå, det hade varit bra för arbetsplatsen men ska vara glad och tacksam att jag var en av de tre som fick.

Jag tror jag håller på att bli pensionär redan. Vaknar av mig själv vid 6-tiden och nu klockan halv nio är jag klar för att sova. *gäsp* Har just sett Boondock Saints II - All Saints Day. Den levde inte upp till ettan tyvärr men var helt okej.


Nu ska jag dricka en kopp te, JK har köpt in massa nya sorter! :) Både han, jag & sweet M har väl lite av en te-fetish och tillsammans vill jag inte ens tänka på hur många smaker vi har hehe. Natti!

Love Left
Postat av: Kristina

Æsj, er ikke BS2 noe særlig i forhold til 1ern? Kjipt. :/ Jeg som hadde gleda meg -sånn- til å se den!



Så bra at kurset var inspirerende! Høres ut som en flott dag, til tross for litt dårlig form. <3

2010-03-24 @ 00:08:17
URL: http://darkoctobernights.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0