Monday Morning Craving

Denna fina jeansskjorta skulle jag gärna mysa omkring i till våren. Tycker att H&M's nya kollektion "The Blues" har väldigt många fina plagg.



Men, jobbar man i barnehage tappar man lite lusten till fina kläder. Så sällan man får använda dem ju. Vid utetiden på jobbet har jag en blå skoteroverall från Coop Bygg alá 300kr, väldigt sexigt kan jag meddela. Efter jobbets slut har jag som oftast en blanding av snor, olika pålägg och kanske till och med lim eller något på kläderna. Så, istället för en fin jeansskjorta drar jag nu på mig gamla fula jeansen, tshirten jag köpte på H&M's pojkavdelning för ett antal år sedan och skippar sminket. Woho, fashion me. Off to work nu i alla fall. Ska försöka ta mig till gymmet och träna också, åker ju till Oslo imorn och kommer inte kunna träna på en vecka. Men - ska bli så otroligt kul att resa, ser fram emot det massor! :)

Love Left
Postat av: Catharina

Shoppade på schtaaan igår - missed you btw - och konstaterade då som nu när jag ser detta: The 80th are back! Värsta nostalgimodet för en tant som mig <3 Med den lilla jävla detaljen +25 kg - dvs jag kan minnas men inte klä mig så igen bohooo

2010-03-07 @ 20:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0