Morrn´

Vad är det som händer? Jag är morgonpigg men så kvällstrött att jag mår fysiskt illa av att hålla mig vaken. Detta i 20 - 20.30 tiden. Väldigt socialt liv man får då... not. Fortfarande lite febrig och allmänt dålig form, kan ju ha med det att göra.
Jag är sååå klar för att ha påskeferie nu! Längtar verkligen hem. Längtar efter mamma & pappa, Catta, alla småsyskon & mina älskade vänner. Längtar efter att handla & shoppa - till svenska priser. Woho. Bara två arbetsdagar kvar nu. Idag har jag tidigvakt och det är den bästa vakten enligt mig. Så skönt att sluta 14.45. Ska ner på gymmet en sväng efter jobbet och sen kommer JK hit och myser lite. Sen måste jag försöka börja packa lite, vanligtvis kör jag & M på taktiken att vi väntar till absolut sista sekund och sen sätter vi på jättehög musik och attack-packar. Fungerar ju helt fint det också! SO long! ♥

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0