Once more with feeling

Lyssnar på soundtracket till Buffy avsnittet "Once more with feeling". M packar och jag sitter och googlar lite restauranger och sånt i Oslo. I princip färdigpackad. Nu är det bara en jobbdag kvar och sen ferie i 5 dagar, woho. Ska bli underbart att träffa släkten utanför Oslo igen, att träffa OSLO igen (underbara stad), att se Tokio Hotel live igen och att bara vara ledig och komma bort från Tromsö. Jag & Tromsö är inte bästa vänner just nu, vi är måttligt less på varandra.

Nu ska jag göra fruktsallad och tvinga M till att göra klart det hon håller på med och se Supernatural med mig. ;)
Bjuder på en bild - Osminkad & Trött. Voilá!

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0