Only if you believe it is

Just kommit hem från bion, såg Alice in Wonderland med JK & M. Den var bra men kanske inte så bra som jag trott. Jag gillar ju Tim Burton, jag älskar Johnny Depp och brukar gilla Helena Boham Carter. Animationerna var bra och färgerna fantastiska. Jag hade dock väldigt svårt med de två tvillingarna, kunde bara tänkte "little britain". Själva storyn är ju egentligen inte så mycket, det kändes inte som att det fanns plats för så många detaljer historiemässigt. Istället ligger fokus på det knäppa, galna och omgivningarna. Which is fine men det blir inte full poäng från mig på det. Mysig film men soundtracket är mycket bättre än själva filmen. Almost Alice har gått varmt i min ipod ett tag nu.



Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0