Run run her kiss is a vampire grin

Ville bara visa en bild från i lördags då jag för en gång skull klätt mig i något annat än fula utekläder! Sker inte så ofta nu för tiden, växlar mellan jobbkläder eller träningskläder. Hade på mig en av mina nya kjolar och jag gillar den verkligen. Den är så glansig och fin. :)


Love Left
Postat av: Zarah

Pritty <3



bb, jag tror inte jag kan dejta ikväll :( my head are killing me. Jag måste lägga mig och vila innan det går över till migrän. Men orkar jag så tar jag mig upp till vår dejt.

Är du upptagen resten av veckan?

2010-03-17 @ 18:43:08
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: Isabella

DU ÄR FIN <3

2010-03-17 @ 19:06:53
Postat av: Mariam

Det betyder så himla mycket...! Jag hoppas verkligen på detta. <3



YOUR BODYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY. <3

2010-03-17 @ 22:34:31
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Katti

Snygging där! :D

2010-03-18 @ 19:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0