Skönaste Fleecen

En av mina absolut skönaste myströjor är min fina fleece från Stormberg. Fått den av finaste JK. Stormberg har jättebra kläder och det bästa är att man kan panta in plagget om det skulle gå sönder eller om man tröttnar på det. Då får man en liten summa pengar som tack för att man lämnar in det för återvinning. Bra miljötänk - det gillar vi. :)


Love Left
Postat av: Zarah

Sv. Jag är trött på min mage nu och egentligen har jag inget att klaga på i jämnförelse med dig :/ men först magkatarr som inte vill gå över och nu detta.

Du får gärna länka mig, det har jag inget emot. Får jag länka dig tillbaka?



Åh, jag älskar fleecetröjor! Mina 2 som jag har används mycket flitigt :)



Jag saknar dig så det gör ont! Det var konstigt att träffa alla andra vänner man fått via TH nu i samband med konserter - alla utom dig :(

Hoppas det är bra med dig, bb.

ily <3

2010-03-08 @ 19:57:31
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0