Sunday Lazy Sunday

Jag älskar söndagar. Även om jag känner liite stress för att helgen snart är slut så är det ändå en fantastisk dag då jag kan tillåta mig själv att bara helt slappna av. Göra vad jag vill, gå i mjukiskläder hela dagen, inte fixa sig och bara vara. Däremot blir jag lite bekymrad över att jag vaknar så jäkla tidigt på helgerna. Jag vänder dygnet fast åt fel håll. Igår vaknade jag halv sju och imorse klockan sex. Utan väckerklocka, bara sådär. Pigg och klart till att gå upp. Inte helt normalt kanske. Jag är ju inte en person som är uppe speciellt sent på kvällarna heller men ändå, kan jag få sova till åtta i alla fall?
Morgonen spenderades i alla fall i soffan under en filt, film (Ninja Assassins) och bästa JK stekte pannkakor till oss. Glutenfria såklart. :) Nu är jag hemma, har på mina rosa plyshbyxor och ska fortsätta läsa min bok. Ev. blir det Supernatural med M senare. Härliga söndag.

Love Left
Postat av: Zarah

Min MSN loggar in och ut mig hela tiden! Så är jag inte online så sitter jag och svär i ett hörn nånstans.

2010-03-21 @ 18:59:32
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: Mariam

Vännen då. Varför jobbigt att minnas? Det enda jag tycker är jobbigt att minnas är när vi skulle dricka ikapp, hahahaha.... not to self: dont ever do that again. with anyone. Som tur är existerar iaf inte torgvideon mer :P <3 thanks babe, same here... immer <3



2010-03-21 @ 22:02:45
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Zarah

MSN krånglade för mig ändå, så det spelar ingen roll :)

Jag har inte värst många planer hittills till veckan, så säg till när du vill och kan :)

2010-03-21 @ 23:11:44
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0