"Ta dama med till Oslooooo"

Nu är jag färdigpackad! Ätit, bytt om och klar för att gå till bussen som ska ta oss till flygplatsen. Laddat med Tokio Hotel musik (vi valde dock Zimmer skivan hehe) och jag ser fram emot konserten imorn. Är väldigt orolig med, för att jag inte ska tycka om det och för att jag ska bli besviken. Även om jag inte är världens största fan längre och inte hänger med inom fandom/nyheter osv. så har Tokio Hotel en speciell plats i hjärtat och jag ser verkligen fram emot att se dem live igen. Men jag har inte direkt varit positiv till det jag sett, tycker Bills hår/stil/kläder är mest skrattretande och fult. Är orolig över hur bandet ska se ut på scen, hur helheten kommer kännas. Tycker att en motorcykel på scen känns väldigt konstigt. Förhoppningsvis kommer dom vara fantastiska och äga.

Hur som helst ska det bli fantastiskt att få vara i Oslo ett par dagar. Torsdag kväll kommer JK ner och vi drar ut på landet till hans syster med man och underbara dotter för att spendera helgen där. Där ska vi även kika på ett hus, så spännande! :)

Kommer troligtvis inte uppdatera förrän söndag när jag kommer hem till Tromsö igen.
So long. ♥

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0