The Bird and the Worm

Sitter och målar naglarna, M har en skitsnygg röd-lila färg som jag snott av henne idag. Har även börjat packa! Har min enorma resväska (det känns som att vara ute och gå med en något kortväxt vän när jag drar den) och det ser så tomt ut med mina få plagg som skramlar i botten. Men vill inte packa för mycket då jag planerar att fylla den med godsaker från sverige. Jag har en lång lista på saker jag ska försöka köpa där. Har haft en fin dag på jobbet, lagat påskpynt med ungarna, en gigantisk kyckling som vi hängt upp på väggen på fellesrommet. Imorgon bitti är det påskfrukost för föräldrarna så det blir en fin första sak de ser. :P Solen har varit framme hela dagen men tyvärr har det blåst ganska mycket. Glömde solglasögonen hemma idag och fan vad ont i huvudet jag får av att gå och kisa en hel dag. Har förresten stor lust att köpa ett par RayBans snart... tyvärr brukar jag klara att ha sönder minst ett par solglasögon varje år och jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag hade sönder ett par sådana. Så, vi får se om det.

Slänger in en bild på mig & JK från ikväll då vi gav upp att vara fina och seriösa och lekte istället.


En dag kvar att jobba sen är det FERIE!!

Love Left
Postat av: Sandra drömkaka

Åh tack, det är roligt pyssla på med sånt där tyck ja :)

Oh så du ska hem i påsk och hälsa på? :)

Go och glad påsk!

2010-03-25 @ 21:46:13
URL: http://dromkaka.blogg.se/
Postat av: Zarah

Well.. bor man granne med Tomten i Nordpolen så får man skylla sig själv ;)



Oh, fusk att du får påskledigt! Min ledighet är slut snart, familjen kommer hem på lördag :( Ångest! Man vänjer sig fort med att vara ledig.

Dock så åker vi till sylt över påsk, och även om jag kommer få jobba så ska det bli skönt att komma bort lite :)



2010-03-25 @ 22:01:04
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: Isabella

Så fina ni är :) Följer förresten JK med hem över påsk? Jag längtar SÅ mycket efter dig vännen! <3

2010-03-26 @ 08:11:35
Postat av: elin

SAAAKNAR DIG

är så sjukt peppad inför att du kommer hem!

2010-03-26 @ 15:01:08
URL: http://gullerumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0