Usch & Blä

Jag kände mig ur form hela gårdagen och det är fortfarande inte bra. For hem lite tidigare från jobbet då jag kände att jag bara blev mer och mer illamående. Har sluppit att kräkas men har feber, frossa och ont i magen. Jäkla skit. Jag vill verkligen inte vara sjuk imorgon för jag ska på kurs då. Tror den är väldigt intressant och det är så skönt att komma bort från barnehagen ibland och göra något annat. Men, blir jag inte bättre får jag bara vara hemma. :/ Vädret här gör en grymt deprimerad, det vräker fortfarande ner snö. Nu har det snöat i över två veckor i princip varje dag. När ska det ge sig? Jag vill ha vår NU goddammit. Är rädd att det kommer ligga snö långt in i maj månad.
Ska peta i mig lite mat nu (har noll aptit så det känns inte så lockande) och sen krypa ner i soffan igen med nyaste numret av Q som jag unnade mig själv idag. Mest för att det är en stor intervju med Lady Gaga i. She looks fierce on the cover.


Love Left
Postat av: Kristina

Uff, så ekkelt. :/ Det er visst mye sykdom som går for tiden, uansett hvor en befinner seg i landet. Får håpe du blir frisk raskt, og at du kommer deg på det kurset i morgen! <3



Jeg veit det ikke er noe trøst, men det snør fremdeles her og. Nå er det -6 grader ute igjen. sukk

2010-03-23 @ 02:00:53
URL: http://darkoctobernights.blogspot.com
Postat av: Catharina

Sett den här än? http://www.youtube.com/watch?v=EVBsypHzF3U&translated=1



Så glad att ni är på väg hem =0)

2010-03-27 @ 10:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0