And away we go! ( i hope)

Nytt vulkanutbrott. Gör mig ganska orolig kan jag meddela. Verkar inte som om det ska komma in över Europa under helgen men jag törs inte hoppas på för mycket. Vi får bara gå på gardemoen imorgon och hoppas på det bästa. Sista jobbdagen nu gick bara bra, solen skiner fast det blåser som attan. Nu börjar dessutom sanden komma fram i barnehagen så med jämna mellanrum ser man alla vända sig om för att få ryggen mot sandmolnen som blåser upp.
Ska iväg på yoga om en timme ca och efter det ska jag jogga hem, byta kläder lite snabbt och sedan gå iväg till bussen mot flygplatsen. Ser fram emot att ha yoga så mycket, det blir en perfekt avslappningsstund, ett sätt att släppa allt och komma i semesterstämning. Idag ska vi dessutom ha 15 minuter extra med bara andingsövningar. Det blir super.
Hoppas alla får en toppenhelg & vecka nu. Jag ska sola & bada lite för er. :) (knock on wood.. seriöst jag törs inte säga det helt säkert än, jag är så rädd för att jinx it. herreminje. )
Namaste!

Love Left
Postat av: Mariam

you look beautiful <3 miss you so much

2010-05-10 @ 09:58:53
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Cecilia

"We are always running for the thrill of it"... vad är det ifrån för låt nu igen? Blir galen för att jag inte kommer på!

2010-05-12 @ 19:34:05
URL: http://cicii.blogg.se/
Postat av: Mariam

baby i miss you. ska jag maila till hotmail eller gmail? puss

2010-05-13 @ 23:34:25
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0