Bacteria - I warn you!

Ont i halsen, snorig och känner mig lite frossig. Såklart eftersom jag reser härifrån ikväll ska jag bli förkyld. Kände av det redan i onsdags men sedan igår var det bättre så jag hann tänka "yees". Oh well. Förhoppningsvis är det något som går över fort, som inte provoceras över att jag inte kommer få sova ordentligt på två nätter och frysa inatt då jag sover på gardemoen. Yeah,right... väldigt troligt.
Jag laddar i alla fall med energifrukost nu, två knäckebröd med brunost, en skål havregrynsgröt med baked apple, ett glas apelsinjuice och så ska jag försöka få i mig lite honungsvatten för halsens skull.
Go away no stupid bacteria or you'll get hurt! *höjer ett varnande finger*
Nu ska jag iväg till bussen och tidigvakt, sista arbetsdagen innan en veckas sol och bad. Tjohej!

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0