Bästa söndagsmorgonen?

Vaknade vid 7 av mig själv, kände mig pigg och fylld med energi. Satt framför datorn en stund och pratade med mamma lite i telefon. Efter det tog jag fram nya yogamattan och invigde den. Tog det ganska lugnt, höll på i ca 40 min och det var jätteskönt. Har någon låsning mellan skulderbladen just nu så det tog emot ordentligt i tex. framåtböj, lyssnade på kroppen och pressade den inte in i någon ställning. Lite banan och energibar på det och så var det dags för en löpartur. Kände mig stark och lätt när jag sprang och det är så underbart att springa tidigt en morgon, nästan inga människor ute, bara jag och naturen. Sprang runt sjön här uppe på ön och höll mig springande i 26min utan att det kändes jobbigt. Vilket jag är nöjd med då det bara är andra gången jag springer ute i år. Yay! :) Åt god och nyttig frukost då jag kom hem & såg ett avsnitt av "V". Nu har jag duschat, ordnat lite här hemma och ska snart gå ner och ta bussen hem till JK. Är inte detta en perfekt start på en söndag så vet jag inte vad som är.

ochsåhärserjagutidag!
Namaste!

Love Left
Postat av: Zarah

Du är duktig som är så hurtig, bb!

2010-05-23 @ 11:46:39
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: Silje Silje

sv: Takk for så fin kommentar!! :) Og så kjekt å høre at bloggen min kan være til nytte og at du har fått ny giv igjen. Ingenting er bedre enn det!



Ha en flott søndag videre! Klem Silje.

2010-05-23 @ 13:48:58
URL: http://siljesreise.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0