Cold

Sweet M åkte till Prag imorse. Vilket betyder att jag har lägenheten för mig själv nu några dagar. Det är ganska skönt, jag är så sällan ensam så jag uppskattar att vara det ibland. Imorn kommer nog JK hit dock, jag tycker det är skönt att vara ensam i typ 1-2 dagar sen blir det tråkigt. Det regnar här idag och jag är fortfarande iskall efter att ha varit ute i en timme på jobbet. Hade ordentligt med kläder men blev ändå kall och genomfrusen. Ska snart göra en stor kopp te, krypa ner i soffan under en filt och läsa. Håller på med en Jo Nesbö just nu och det är så spännande. Han kan verkligen skriva den mannen. Tror kanske jag ska unna mig lite choklad också, mhm. Yogamattan är i tvätten nu så till helgen kan jag använda den! Yay! Känner mig inte helt i form, känner mig lite 'utanför' mig själv eller hur man ska säga. Frånvarande, oengagerad och lättirriterad. Vill inte vara sådan och förstår inte helt vart det kommer ifrån. Har just haft semester men vill redan vara ledig igen, inte bra eftersom jag nu inte har ledigt förrän i slutet på juli. Suck. Saknar min familj jättemycket, i perioder tycker jag verkligen det är skitsvårt att vara så långt bort ifrån alla nära och kära. Saknar mina vänner som finns där ute på olika platser i världen.  Nåja, förhoppningsvis blir det fint väder snart igen som kan göra saker och ting lite lättare.

En bra grej är i alla fall att jag skicka in en beställning från Amazon idag! En yoga dvd, yoga bok och sedan en annan bok. Dock skulle det inte komma förrän om ca 3 veckor, gah! Jag vill ha det nu!
Bjuder på en av mina favoritbilder av talangfulla Linda Berkvist!
Passar min sinnestämning just nu.

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0