Första Maj

Träningen i torsdags med Paolo har nu gett mig det jag (trodde) att jag önskade. En helt sjuk träningsvärk i benen och rumpan. Aou Aou! Idag är värst, kan knappt sätta mig ner och sitter jag ska det till mycket för att jag ska ställa mig upp igen. Har trots det nyss varit ute på en frisk promenad med M, ganska rått i luften idag och elljusspåret var moddigt. Jag är så trött på snö nu, vill ha vår och asfalt och gröna gräsmattor. Min hy är dessutom inte van att det är kallt och fuktigt såhär länge heller, har fått nya eksem och utslag både på armar och i ansiktet. :/ Förhoppningsvis försvinner det dock i turkiet då jag får lite sol.

Gårdagen var helt super, fint väder med sol <3, bara 13! (vanligtvis har vi 18) ungar på avdelningen, yoga och snabbprat med Madde, hemlagad glutenfri pizza hos finaste JK - den var SÅ god!, fredagsmys med vitt vin och tv-spel. Hur bra som helst.
En vecka tills vi åker till Turkiet nu, jag längtar! Har fortfarande inte riktigt förstått att vi ska åka dit, kommer nog inte kännas verkligt förrän vi är på flygplanet. Mest längtar jag dock till sommaren, jag längtar efter att kunna ha mindre kläder på mig, dricka underbara cosmopolitans och Strawberry daiquiris på Solid, sitta på vår altan och röka vattenpipa och bara vara. Åååhh, nu längtar jag ännu mer. Kvällen ska spenderas i soffan under en filt framför supernatural med M. Yay.
Bild från Maj förra året då jag & M promenerade från längst ut på fastlandet dit lokalbussen går - hem. Årets första utslagna tussilago. Lär inte finnas den 5 maj i år...

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0