Go´Fika

Jag hade sådan lust att baka lite så jag bjöd över ett par vänner samt JK på söndagsfika & mys idag. Med lite hjälp från sweet M blev det faktiskt riktigt bra. Vi dansade, bakade, provsmakade glatt och hade en mycket trevlig förmiddag. Alla tyckte fikat var jättegott och vi åt tills vi mådde illa. Inget ovanligt här i och för sig. Nu ska jag få i mig lite mat och sedan blir det supernatural resten av kvällen. Eller - vi har bara tre avsnitt kvar nu sedan är vi i takt med sändningen. Tur att vi har massa bra filmer att se också. :)
Hoppas ni har en super söndag!
Nu måste jag visa allt gott vi åt idag! Nam Nam!

Rocky Road godis! (fyllda med dumlekola, salta jordnötter och tre sorters lösviktsgodis. Röda läppar, sura körsbär och sura/syrliga jordgubbar. Blev supergott. Har blandat mörk & ljus choklad)

Cupcakes som jag gjorde förra söndagen men haft frysta. Idag gjorde jag frosting och dekorerade dom med. Farligt gott med frosting alltså...

Cupcakes + Chokladbollar! Hade inget pärlsocker så dom är rullade i strösocker. Har ganska mycket kaffe i + finhackad mörk choklad med raspberry. Passade jättebra.

Love Left
Postat av: kombon

Flott. Men var är TULL BILDERNA?!? goes afro



Jag är kvalm. ;P

2010-05-02 @ 17:48:12
URL: http://feeorin.blogg.se/
Postat av: Anton

Fan dom där cupcakesen skulle ju kunna vara med i TV fan!

Dom är pretty som tusan!

Hoppas du har det bra i övrigt också. Miss you darling! Piltre!

2010-05-02 @ 18:33:28
Postat av: Sandra drömkaka

Supergott fika ni bakat, blir riktigt sugen ställa mej och baka nu :D !!

2010-05-02 @ 21:34:26
URL: http://dromkaka.blogg.se/
Postat av: Mariam

URSÄKTA, JAG TROR JAG KOMMER TILL TROMSÖ NU

2010-05-02 @ 22:50:33
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: kombon

Jag vill äta frosting med sked. rodnar

2010-05-04 @ 18:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0