Helatidenirörelse

Jag är smått stressad just nu. Hela tiden. Får alltid resefeber då jag ska bort och av någon konstig anledning reagerar jag genom att skjuta upp allt, så länge jag kan. Varför börja packa idag när jag kan göra det imorgon liksom? Dagen har varit helt okej även om tiden på jobbet tycks stå stilla. Idag var min tjänst ute i tidningen så några föräldrar har frågat vem som ska sluta. Fått ett par " men så synd! " då jag berättat att det är jag som ska sluta. Känns ändå bra att man är omtyckt av föräldrarna i barnehagen. Gruvar mig lite redan för att berätta för ungarna att jag ska sluta och sedan den hemska dagen då jag ska säga hejdå. Det är ju "mina" ungar, som jag jobbat med,skrattat med, gosat med, diskuterat med och lekt med i över ett år. Tycker ju om dom så mycket. (även om jag blir knäpp på dom ibland också... )
Nåja, nu har jag startat sista tvätten i alla fall. Slängt i mig havregrynsgröt med blåbär och ett äpple, ska skutta ner till SATS om 20min för ett pass med SatsAfro! Ska bli väldigt kul att prova det, Madde påstår att det är jättekul så jag är förväntansfull. Min koordination lär vara ringrostig igen men det går säkert bra.

Haha, denna bild kom när jag googlade SatsAfro. Snygga getingmidjor. :P

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0