Hurra for 17 mai!

Vilken superdag jag har haft! Jag & M klädde såklart upp oss, 17 maj är en dag då man får använda fina klänningen och strassmycket. Solen har strålat hela dagen och det har varit över 20 grader varmt. Härlig stämning på torget och glassätande i solen. Sedan barnehagetåget och där är några av 'mina' ungar med, som då de ser mig skriker "amelie amelie" och nästan stannar upp tåget. Naw, dom är ju så fina. Mycket strosande längs gatorna, samtal med bekanta man träffar på och alla ler mot alla. Norge har ju bursdag. Tillbaka hem kring 2-3, där vi lagar en fantastisk pastasallad och äter ute på altan. I solen. Efteråt tog vi fram min vattenpipa för första gången i år och kosa oss med den, kaffe, choklad och nötter. Har haft så trevligt, skrattat mycket och bara njutit. Försöker att ignorera min mage som har krånglat konstant sedan jag kom tillbaka till tromsö igår. Är dock riktigt trött och slut nu, nästan säker på att jag har en förkylning på gång.
Ska mysa i soffan med min bok nu en stund och sen ska vi nog se ett par avsnitt av Dexter. Ladda inför att jobba imorgon igen, blir bra.
Bjuder på några bilder från dagen!

Jag poserar med en av våra två stora altanflaggor.
Det smarta paret. Rotfl!
Finaste M & Jag i våra finklänningar. <3
Mmmm mat! Pasta,bönor,tomat,morot,sallad,majs,champinjon,vitlöksdressing och oliver. MUMS!
Kvällens gäng!
Jag och världens bästa kombo. Jag fasar redan för augusti då vi inte kommer bo ihop längre.

Ha en underbar kväll. <3

Love Left
Postat av: Mariam

1. Magen började krångla när du kom till Tromsö, hmmm? Jag konstaterar nu, med min professional opinion, att du är allergisk mot Tromsö. :)



2. Fan vad vacker du är.



3. Jag saknar dig. Jättemycket.

2010-05-18 @ 13:49:28
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0