Långhelg

Ah, pingsthelg = långhelg. Ledig på måndag, yay. Jag har planerat en väldigt lugn helg som till dels ska spenderas med JK och till dels ensam. Igår kom i alla fall JK hit efter min yoga och vi åt gott samt såg filmen Alphadog. Jag tyckte den var ganska bra, JK tyckte den var värdelös hehe. Jag gillar Emile Hirsch väldigt mycket, såg han första gången i Into the Wild - en otroligt bra film enligt mig. Se den! Och se Alpha Dog också, den är sevärd.


Idag har jag varit och tränat, körde mest ben och mage. Har väldigt ont i axlarna för tillfället så jag vågade inte köra några axelövningar. Efter träningen "råkade" jag gå in på H&M och köpa lite kläder. Jag har ju lovat mig själv att inte spendera lönen med en gång jag får den - vad hände? Nu har jag lyckats beställa från amazon, köpt lady gaga biljetter och handlat lite idag alltså och jag fick lön i torsdags. great. *suck* Nåja, jag ville verkligen ha ett par tajta capri-träningsbyxor så jag anser att det var ett bra köp. Ett enkelt men fint linne slank med också. Hoppas att dessa träningsbyxor är bättre kvalitet än dem jag köpte på Åhlens i sverige. Dem blev noppiga ganska fort och det är så tråkigt. :/ Jag vet att budget träningskläder inte kommer hålla lika länge som tex. casall eller nike men lite borde dem ju tåla?

Resten av denna dag blir lugn, JK kommer hit för att äta men sen ska han ut med några kompisar och jag kände inte för att följa med. Ska isället ha msn dejt med finaste Zarah och kanske med Mimi. Det blir super det! Ska ev. inviga min yogamatta också :)
Ha en superfin lördag!

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0