Ledig Måndag

Ah, det är så härligt med långhelg. Även om tiden ändå går alldeles för fort och plötsligt är det jobb imorgon igen har jag njutit av en extra dag ledigt. Stannade hos JK tills ungefär 4 idag, spelade tv spel mest hela dagen. Vi har varvat spelet på den lättaste nivån nu så vi har börjat om fast på en nivå svårare. Snacka om nördar. :P
Hemma så har jag städat lite, M kommer hem imorn natt då vill jag att det ser fint ut. Har även varit ute på en löparrunda med kvällsol i ansiktet, härligt. Ska göra lite yoga nu innan jag lagar en stor skål fruktsallad och myser ner i soffan. Har ett osett avsnitt av Glee och ett osett av V.
Trevlig Kväll. <3

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0