Midnight Sun

Idag är den officiella midnattsoldagen här i tromsö! Nu kommer solen vara konstant uppe i drygt två månader här. Jag älskar midnattsolen, det är en av de bästa sakerna med Tromsö. Det är så fantastiskt när det är ljust dygnet runt, så häftigt att gå hem mitt i natten från en fest och solen värmer dig i ansiktet. So, fuck you mörkertiden - nu är midnattsolen här!
Två bilder jag tog förra sommaren ca 03.40 på väg hem till JK efter en fest. SOL!

Love Left
Postat av: Zarah

Sv. Jag är så glad för att saker och ting rör sig i rätt riktning! Och jag får börja med barnvaktsjobbet i min familj redan i augusti när jag slutar som au pair, och inte i oktober när bebisen kommer som jag trodde. Ytterligare ett hinder att stryka från listan! :D Nu är det bara Susanne som ska hitta ett jobb - sen är allt klappat och klart! :)



Någon gång i mitt liv ska jag se en midnattssol, så är det bara :)



MSN på... lördag eller söndag kväll?

Puss

2010-05-19 @ 22:44:32
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0