Oh So Tired

Efter mina ca två timmar vaken mitt i natten inatt har jag varit ganska så trött idag. Men - trots att jag nästan slumrade till mot en sten när vi var på tur i skogen har jag haft en fin dag. Mycket tid utomhus, sol hela dagen och riktigt varmt i barnehagen. Vår uteplats ligger så att det i princip inte kommer vind där vilket är jätteskönt ibland - lite väl mycket kokt gryta ibland. Har ändå haft kul med arbetskamraterna, fått komplimanger från föräldrar och chef. Efter jobbet var det superkul att komma hem och träffa M igen. Sen har jag varit på min sista afrodans :( Både afron och yogan är sista gångerna denna vecka sen är det sommaruppehåll. Men när det börjar till hösten igen har  jag ju flyttat. Typiskt. :( Får satsa mer på löpning, yoga hemma och styrketräning i sommar. Blir bra det också men jag kommer verkligen sakna min yogatimme varje fredag.
NU är det verkligen sovdags, har en del sömn att ta igen känner jag.
Natti !
Lägger med en fin bild på mig & M från 17 maj tidigare i år.

Love Left
Postat av: kombon

puss älsklingen! <3



*lite kvalm och sönderfrätt av Mr Pineapple, vaniljkesella + banan OCH supermumsiga jag-har-så-trist-jag-måste-laga-något-med-choklad-rocky-road:sen!*



Dexter rules.

2010-05-27 @ 22:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0