Skummad

M gör alltid egna latte's och frappe's and whatnot här hemma med sin enligt bruksanvisningen überfarliga mjölkskummare. Jag vill inte vara sämre utan provade idag och ja, den blev god men wow, jag skummade nog mjölken lite hårt. I slutet fick jag äta ur skummet med sked haha.
Kolla skummet!
Har nyss kommit hem från lite styrketräning på Sats. Det var plågsamt att gå hem sen, redan svettig av träningen med solen gassande, en tung ryggsäck på ryggen och en skinnjacka över armen. Dessutom var jag tvungen in en tur på affären och handla lite. Svett! Men jag är stolt över mig själv för jag har börjat träna så många gånger men så här länge har jag aldrig hållt på. Jag har alltid gett upp efter 1-2 månader ungefär. Nu har jag tränat regelbundet sedan mitten på februari och jag tycker det är så kul :)
Inte nog med att det är lördag, det är också strålande sol, magen har varit ganska lugn hittills idag och jag är grymt peppad för fest ikväll. Sist jag festade var innan jul någon gång och det riktigt värker i benen efter att få dansa natten lång. Yay!

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0