Tag, you're it

I väntan på de två sista Supernatural avsnitten (på denna säsong) har jag & M börjat se Dexter! Har ju hört så mycket bra om den i flera år nu och haft säsong 1 och 2 klart att se länge. Men det har liksom inte blivit av. Nu däremot ska vi köra lite och se vad vi tycker. Efter två avsnitt så vill jag absolut se mer. Det är en snygg serie med genomtänkta bilder och bildspråk. Den är väldigt "pratig" vilket funkar nu men kanske inte i längden så jag hoppas på lite mer action. Jag föredrar dessutom 40min avsnitt när det gäller tv-serier, det är den perfekta längden och Dexter är mellan 50-57 min vilket är liite långt. Men, är serien bra nog funkar det såklart.
Någon av er som sett/ser Dexter?

Love Left
Postat av: Linda

Japp, jag har sett Dexter, tycker den är riktigt bra.

Nu kommer jag inte ihåg de första avsnitten men det blir mer action.

2010-05-04 @ 23:48:52
URL: http://stjarnstralar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0