Tisdag/Tuesday/Dienstag/Tirsdag

God Morgon!
Jag är pigg och energifylld idag. Vaknade av mig själv vid 6, utsövd och med en väldig lust att göra yoga. Så jag gjorde ett litet 20min program här hemma, det var skönt men jag ska nog köpa en yogamatta innan jag gör så mycket mer hemma. En del positioner blir för hårda att göra direkt på golvet. Men jag fick i alla fall samla massa energi inför dagen och det är bra. Veckan började inte så bra igår med att jag glömde busskortet hemma, fick ta nästa buss och kom en kvart sent, mycket sjukdom bland personalen och måndagsvilda barn som kom tidigt. Men den blev bättre, jag fick tid av min chef att jobba med ett projekt jag velat testa länge. Så nu har jag skapat en slags aktivitetstavla som vi ska använda vid innelek. Tror det kan bli bra. :) Mötte upp JK efter jobbet igår och han köpte nya badshorts och en snygg t-shirt till resan. Sen drog vi hem och lagade god mat som vi bjöd M på. Jag gjorde potatisklyftor i ugn (hemmagjort såklart!) och till det en matig sallad med kikärtor, rollosallad, tomat, gurka, kronärtskockshjärtan, oliver, fetaost, majs och tsatziki till. Det var skitgott och det bästa är att jag har matlåda med mig till jobbet idag.
Ska och gymma efter jobbet idag och ikväll måste jag tvätta och greja lite. Kommer bli lite mindre uppdateringar nu denna vecka, mycket jag ska trixa med och man har inte så mycket tid då man kommer hem från jobbet/träningen vid 6 och sen lägger sig vid halv tio hehe.

So Long! <3

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0