Vår i Tromsö?

Man tror ju nästan inte det är sant men våren har kommit till tromsö. Äntligen. (okej, helt säker kan man inte vara. det har snöat i maj förut här). Solen har värmt idag, snön smälter för fullt och jag är varm och rosig om kinderna efter att ha spenderat största delen av dagen ute. Nu längtar jag till all snö smält så vi slipper klä på ungarna regnkläder och stövlar varje dag.
Packandet går bra, är i princip färdig. JK stressar på men jag är ovanligt lugn inför denna resa. Kanske har jag inte förstått helt ännu att vi ska åka. Kändes konstigt att packa ner sommarkläder i alla fall. Känns lite drygt att vi ska hänga på gardemoen i ett dygn eftersom dom flyttat vårt flyg men men, det är ju värt det. Får ta med många böcker helt enkelt. ;)
Jag kommer inte uppdatera bloggen medan vi är i turkiet, bara så alla vet. Att ha med en dator eller sitta vid datorn på en utlandssemester känns helt fel för mig. Nu ska jag göra en kopp kaffe och sen mysa ner mig i soffan med Ben & Jerry's. Kanske ska vi se ett avsnitt Dexter med.
(ser nu på bilden att jag fått lite utväxt sedan påsk då jag gjorde lite slingor. Förhoppningsvis bleks den bort i turkiet!)

Love Left
Postat av: Zarah

Hoppas du/ni får det underbart på er resa, bb! Njut så mycket du kan! :D

MSN -dejt när du kommer tillbaka är ett måste.

ily <3



Den glassen är mumma!

Puss

2010-05-06 @ 20:02:26
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: Mariam

<3 <3 <3 i love you

2010-05-06 @ 21:52:57
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0