1 Advent

Julmusik, lugn härlig adventsfrukost med hemmalagad riskrem till dessert, promenad i snö-yran, ljudbok i soffan, sticka färdigt ett par sockar som en viss liten Milla ska få, börja på ett till par barnsockar, njuta av inga krav, inga måsten, skita i att tvätta bara för att jag kan, telesamtal med bästa Marie, norska robinson, clementiner, pepp inför veckan som kommer och bara en väldigt bra dag. Nu är jag jättetrött och ska krypa ner i sängen brevid med love.
Hoppas ni alla haft en fin 1:a advent. Bjuder på lite bilder som visar julstämning hos oss <3
Vår fina adventsljusstake som vi fick i gåva från JK's moster.
Jon's pepparkake-döskalle.
Ljusstake i köksfönstret har vi också fått till. Neytiri var väldigt nyfiken på den.
Jag njuter av en god adventsfrukost.
Natti.

Love Left
Postat av: Catharina

Wish I was there with ya! Älskar storleken på din morgonkopp ;-) Ha en fortsatt riktigt skön advent. Längtar till vi ses till jul! När räknar du med ankomst? Kramar från oss i Norsjö

2010-11-28 @ 21:59:58
Postat av: Isabella

Ååååh, förlåt för min seghet :P Hoppas du fick till det ändå, utan Millas mått. Längtar att se dom, och dig!!!

2010-11-29 @ 09:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0