Doftljus & IKEA köp

Jag var på homeparty hos min svägerska för några veckor sedan och såg på Perfect Home produkter.  Just då hade jag inte så mycket pengar så även om det fanns otroligt mycket fint beställde jag bara två doftljus. Idag kom dom och Mmmmmm så gott dom luktar. Det ena är Orange Cinnamon, en riktigt juldoft som jag har placerat i vardagsrummet. Det andra är min favorit och heter Fresh Cotton, det luktar verkligen nytvättade kläder. Står på badrummet såklart. :)
Jag & JK var på IKEA i tisdags och shoppade lite också, äntligen! Dom har också jättegod doftljus så vi köpte vanilj & en jul-lukt. Älskar att ha ljus tända under denna årstid och speciellt med doft.
Tänkte jag skulle visa några bilder på lite av våra IKEA fynd, det börjar bli mer och mer hemtrevligt här nu.
Nya bokhyllor i vardagsrummet! Lite tomma ännu men vi ska nog fylla dom så småningom ;)
Hyllor ovanför soffan, nyinköpta ramar (inga bilder i ännu) samt en växt i hörnet. Får se hur länge den lever, Neytiri gillar att käka på bladen.
Nya soffkuddar & filtar blev det med. (se bild ovan också) Närbild på kudde här.
Inte IKEA köp utan en gåva från svägerskan. Så söt liten blomma.
Älskar att känna hur ens hem långsamt formas runt en. <3

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0