Ice blue morning

Knappt 1 minus ute, varmt och gott inne från kaminen, lugn frukost med receptsurfande och planerande. Underbart. Jag ska jobba ikväll men fram tills dess ska jag låtsas att jag är ledig och ha en superdag. Ska traska ner till Gran Centrum nu och handla lite till min STICKNING!! Just det, nu ska jag på allvar börja sticka efter ivrigt pushande från två tjejer i barnehagen. Ska även handla ingredienser till bakning, ska baka Gammaldags Havreflarn med chokladsmörkräm & Double Peanutbutter Cookies idag tänkte jag. Eller kanske imorn men ska handla grejer idag i alla fall. Tror det blir NAM NAM!

Om någon är kaksugen så är det bara att komma förbi imorgon någon gång under dagen så bjuder jag på go´fika med svenskt bryggkaffe till ;)

Nu ska jag gå, myser idag i min härliga isblå tröja från Cubus & naturvita tights i återvunnen bomull från H&M.


So Long <3

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0