Prep

Nu ska jag ta med mig Neytiri till veterinären. Hon ska få sitt andra grundvaccin och en ID märkning. Tack och lov regnar det inte ute idag, lite avancerat att bära väska, kattväskan med henne i och ett paraply samtidigt hehe.
Wish us luck!



Love Left
Postat av: elin

lilla vännen, älsklingen.. oj så fin hon är!

2010-11-03 @ 17:00:48
URL: http://gullerumpan.blogg.se/
Postat av: the honey Bee(M)

ÄÄÄäääääntligen är du tillbaka online! :D



Härligt. Neytiri är ju helt ljuvlig och hon verkar mer än nöjd med sin matte & husse! Inte konstigt. Hon är så speciell med den mörka nosen och de blö ögonen, Navi så det sprakar om det!



Jag tänkte ringa men jobbar mer än någonsin 24/7 denna vecka med foreldresamtaler och flytt. Bara hem och äta, sova, dusha och så tillbaka. Hm.



Kul med en massa inlägg igen och allt är så fint men VAD gör husse då han ligger i soffan? ;p



Fin bild på dig & mig <3. Jag måste flytta neråt snart.



And, of course: LUCK i regnet!!!

2010-11-03 @ 17:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0