Soffan eller promenad?

Jag vaknade med huvudvärk, stel nacke och har dessutom mensvärk som fasiken. (visst är man vuxen nog att skriva att man har mensvärk och inte "magont" nuförtiden?) Vill helst bara mysa ner mig under en filt i soffan med Neytiri på magen och slötitta på en film. Men - jag försöker peppa mig själv att istället laga chokladbollar och en chokladtryffelkaka samt ta mig ut på en frisk morgonpromenad. Vet inte vad som kommer att vinna ännu. Jobbar inte förrän ikväll men någon gång under dagen så kommer min svärmor och svägerska hit, dom ska stanna i ett par dagar. Oh, behöver baka nytt glutenfritt bröd också när jag tänker på det. Fast soffan ser vääääldigt lockande ut...

Vad skulle ni ha valt?

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0