The Runaways

Är en bra film! Såg den ikväll med JK och Kristen Stewart kan verkligen vara H O T.
Nu ska jag sova, svider i ögonen. Måste vara pigg och alert imorgon första skoldagen också!
Natti

Love Left
Postat av: M:et

Såg faktiskt den förra helgen och för mig var det ett stort MJA. Jag har allt svårt för hon Kristin, hon är ju alltid den samma och Dakota F hade kanske en lite svår roll - kan man se annat än lidande ut i den, liksom? Men New Moon Hi5 liksom!



Eat, Pray, Love såg jag förra helgen med och den var sådär måste jag säga. :/ Boken var som vanligt något heeelt annat. Soundtracket är väldigt bra dock och så tyckte jag om han som Philippe. Mannen. Hot.



Nu ska jag se 30s to Mars nya (spänd!!) som du postat. Just sett senaste Dexter och hade både tårar och hjärtklappning och två eppies av The Event. Ja, som du sa, jag tror även jag ska se några fler eppies av den. Nej, GOD NATT och Kick Ass imorgon!!

2010-11-30 @ 23:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0