The Song You Sing

God Morgon!
Fy vad seg man blir av att ha två dagar ledigt alltså, jag har ju jobbat i princip konstant under hela oktober och så nu har jag plötsligt ett par dagar utan jobb här och där. Konstigt. Idag är det i alla fall dags att jobba lite, ser fram emot en dag på Gate8. Efter jobbet ska jag ta tåget bort en station och träffa min nya chef och så den andra personen som ska gå samma utbildning som mig. Vi är ju två stycken som har kommit in på skolan så det ska bli jättekul att träffa henne. Vi kommer gå i en klass med ca 20 andra till dock som ska bli konduktörer i NSB Oslo, NSB Öst osv. Det är bara vi två som ska bli konduktörer på Gjövikbanen dock. Jag hoppas verkligen hon verkar vara en bra person och att vi kommer bra överens, vi kommer säkert kunna hjälpa, stötta och peppa varandra under utbildningen.

So Long!

Såhärserjagutidag:

Jeans Lee, tröja Culture, Sjal Culture (allt från Gate8)

Mina älskade älskade boots som jag köpte för några veckor sedan. Har använt dom massor!
Dom är av märket Bussola, köpta på Gate8.

Håret börjar bli långt nu, vettefan vad jag ska göra med det nu till vintern. Klippa? Färga?

Love Left
Postat av: Mariam

love ur boots bb!

2010-11-04 @ 20:41:51
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0