To the sound of a heartbeat pounding away

GÄSP!
Fredag morgon och jag har ungefär noll energi. Jobbar 6 dagar denna vecka varav igår och idag gör jag dubbelpass. Så, igår var det först barnehage jobb och sen servering på hotellet på kvällen, var hemma vid 23.00. Upp idag igen, iväg till barnehagen och sen direkt efter det ska jag till Gate8 för kvällspasset. Är väl hemma vid halv åtta ikväll i alla fall, då kommer jag vara helt färdig. Idag jobbar jag i alla fall sista dagen i barnehagen så jag ska krama ungarna lite extra. Hinner inte ha fler pass där nu innan jag ska börja konduktör skolan.

Jeez, Neytiri är helt galen här just nu och attackerar tallriksunderläggen vi har på bordet. Bäst jag leker lite med henne innan det är dags att traska till bussen. Det är förresten SNÖ här nu. Snöat sedan igårkväll och det snöar fortfarande, så vackert ute.

Hoppas alla får en jättefin fredag. :)
So Long!
Haha, Neytiri stirrar på tallriksunderlägget som hon vill döda! :P



Love Left
Postat av: MIMI

NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ GE MIG DIN PUSSY

2010-11-12 @ 07:12:04
Postat av: Camilla

Hei!

Visste ikke at du blogga:)? Så moro:)

Sorry for at jeg aldri hørte av meg forrige søndag, men min mobi har levd sitt eget liv i det siste, så plutselig kan jeg ikke gjøre noe på den:p Menmen, si ifra en dag du er ledig:)

2010-11-12 @ 16:39:26
URL: http://camillahaakenstad.blogg.no
Postat av: Zarah

Det var jättefint med snö och minusgrader här ett par dagar innan det blev plusgrader med regn och slask :/

2010-11-13 @ 11:53:29
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0