Update från Ringdalslinna

Har haft besök idag av min faster, farbror och deras tre barn. SÅ mysigt och kul att träffa dem igen, har inte setts nu sedan mars. Dom bor inte så långt bort från oss nu dock så förhoppningsvis kan vi ses lite oftare i fortsättningen. Det var i alla fall jättekul att ha dom här och tiden gick alltför fort. Kul med någon som kan fika lite av allt jag bakar också :P Idag bakade jag chokladtryffelkakan igen (den är så god) och bakade också cookies med vanilj & kanel. Det var mumma. Nu ska jag bara mysa i soffan framför norska robinson och sticka på mina sockar, är faktiskt snart klar med bägge! Ögonen faller dock nästan ihop så frågan är om jag kan hålla mig vaken... trots att jag sov 11 timmar inatt är jag jättetrött nu, usch. Imorgon väntar en ny jobbvecka - sista hela veckan innan skolan börjar, knäppt! Tiden går så otroligt fort. Denna vecka blir det mest jobb på Gate8, en kväll på hotellet har jag men annars bara butiken.

Nej, jag är helt slut, hur ska jag orka se robinson ens? Lägger jag mig ner i soffan är det nog kört...
Hoppas ni alla har haft en fin helg!
So long från mig & Neytiri. <3


Love Left
Postat av: The Honey Bee(M)

Härligt att de kom, de var säkert jättetrevligt! Jag vill OCKSÅ ha chockladtryffeltårta!!!! D:



Neytiri är så sjukt pretteh. Och du med. <3



Puss & Natti.

2010-11-21 @ 23:33:48
Postat av: Malin

Nä, va mysigt!

När man hela livet haft djur, är det jättetomt utan. Hoppas jag kommer på vart jag vill bo snart så jag kan försöka ordna nåt riktigt liv åt mig

2010-11-22 @ 10:46:41
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: Mariam

MISSE!!!!!!!! GIVE ME NAU

2010-11-22 @ 19:45:33
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: malin

Haha, kan inte riktigt få nog av er mysbild!



Hon e het, men Shane är snäppet bättre. Fick allvarligt knipa med låren så fort hon kom i bild. Och det roliga är att hon ser inte ens speciellt bra ut. Det är bara nåt hon har.



Japp, hänger på THF, eller dom dagar som är kvar iaf

2010-11-25 @ 18:24:44
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0