Vacker lördagsmorgon & jag är nervös

Det är en fantastiskt vacker morgon, minusgrader, rimfrost på marken och en sol som redan skiner på trädtopparna. Jag har dock en stor klump i magen, idag ska jag nämligen till Lilleström och röntga mitt knä :( Tar tåget 11.30 och har timme 14.10, det tar ett tag att åka dit och sen har jag god tid på mig att hitta fram till Curato Röntgen Senter. Jag är så jävla nervös, jag både vill och vill inte veta vad som är fel. Nu har jag haft ont så länge och jag fattar ju att det inte kommer gå över av sig själv så jag vill ju veta vad det är och hur det kan behandlas. Jag är bara så rädd att det är något "allvarligt" och att det krävs en större operation.  Svar får jag först om en vecka ungefär så det blir en tung vecka av väntan efter idag. Jag gruvar mig inför hela dagen, vanligtvis gillar jag att åka tåg och resa ensam men idag känns det bara tungt. Jag hade mycket hellre spenderat denna dag jobbandes på Gate8 som var planen tills jag fick min tid på röntgen.
Det är en Magnetröntgen det handlar om, blir ju spännande att åka in i tunneln... eller så not. Nejdå, jag är inte rädd för just själva röntgen momentet, det ska nog gå bra. Hoppas det inte tar alltför lång tid bara.

Wish me luck.

Love Left
Postat av: Zarah

Lycka tll, bb! Jag håller tummarna för att det inte är något större fel och att det är lätt att behandla.

ily.

2010-11-06 @ 13:54:32
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: Nettan

Hei og lycka till idag! det går säkert bra, och oansett så måste du ju få fixa det!!! livskvalitet vetdu! Odd opererar menisken sin på tisdag, det blir spännande. Kram från mej<3

2010-11-06 @ 14:15:04
Postat av: Linda

Lycka till!

2010-11-06 @ 15:44:00
URL: http://stjarnstralar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0