-utan internet-

Vårt modem bara dog i onsdags så vi är utan internet hemma i huset för tillfället. Just nu har vi gått upp till svägerskans hus för lite mailkollande. Ska snart gå hem igen för att inte Neytiri ska vara ensam så länge. Allt går jättebra med henne, hon verkar trivas och är en mycket nyfiken katt. Hon kurrar som en symaskin, sover helst i vårt knä när vi ligger i soffan, äter bra och går på lådan.

Längre update med bilder kommer så fort vi har fått internet hemma igen. Jag jobbar både ikväll, imorn kväll, söndag dag och måndag kväll så vi får se när jag har tid också. Just nu spenderar jag helst min lediga tid på rygg i soffan, en bok i händerna och en kurrandes kissekatt på magen. <3

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0