Jag längtar till onsdag nästa vecka...

För då ska jag & JK åka och hämta hem vår underbara katt! Jag har länge velat ha en Devon Rex, Cornish Rex eller Sphynx då dessa inte bara är otroligt vackra kattraser utan även katter som har en personlighet som tilltalar mig och dessutom ofta är allergivänliga. Så i måndags var jag och Marie in till Oslo och såg på en Devon Rex hona på 5 månader. Efter att ha varit där ganska länge, pratat med uppfödaren och sedan diskuterat lite med Jonk bestämde vi oss för att köpa henne. Hon är så fin, har en päls som är mjuk som silke och väldigt vackert utseende. Sen verkar hon vara en väldigt trevlig katt som är social, utåtriktad och busig.

Idag var vi och handlade massa saker så nu är allt klart för hennes hemkomst. <3 Längtar så mycket till att ha henne här, gosa med henne, se henne utvecklas, mötas av henne sittandes i fönstret när jag kommer hem från jobbet osv.

Jag & Neytiri när vi hälsade på henne i Måndags.

Love Left
Postat av: elin

lille gumman.. oj så fin! jag och matte måste vänta hela 6 veckor till innan vi får hem lilla dexter. LÄNGTAR!



förresten på julklapparna känner jag som att det vore ju kul att köpa något för typ 100 kronor. men det spelar som ingen roll egentligen, jag menar så länge vi är tillsammans så. (vad klyschigt ^^)

2010-10-20 @ 18:20:01
URL: http://gullerumpan.blogg.se/
Postat av: Zarah

Åh gud så söt!! Jag saknar att ha djur omkring mig :(



MSN snart bb? :)



Puss

2010-10-20 @ 21:43:16
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: MIMI

NÖÖÖÖÖÖÖÖÖ VAD FIN!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-21 @ 08:13:54
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Katti

Åååh va sööööööööt <3

2010-10-21 @ 09:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0