Måndag?

Känner mig lagom dagavill, har ingen koll på vilken dag det är och helgen har passerat utan att jag ens reflekterat över att det varit helg. Så blir det när man jobbar alla dagar. Känner hur det suger energi att jobba så mycket, jag är trött, grinig och snappy. Är inte sådan egentligen och vill inte vara sådan. Stackars JK får ta smällarna när jag jämt är trött och sliten. MEN - det finns ljus i tunneln. NU börjar veckan där bästa M kommer hit (på fredag) och NU börjar veckan då jag ska se Lady Gaga (Söndag)! Pepp Pepp!

Nu ska jag borsta tänderna och sen börja traska upp till hotellet. Det är så härligt att börja dagen med 30mins promenad i kall klar höstluft! :)


Ms. Gaga!

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0