So Happy I Could Die

Lady Gaga i söndags var FANTASTISK!!! Helt otrolig konsert, vilken stjärna hon är. Vi stod helt längst bak och såg hyffsat bra. Damn alla långa människor som måste stå överallt alltså, hehe. Jag njöt verkligen av musiken, showen, mellansnacket, alla coola effekter och scenen var häftig. Det var så fint och härligt att dela upplevelsen med bästa bästa Marie också. Gaga Monsters forever. Det enda minuset var den norska publiken som i mina ögon var väldigt stel, det var få som dansade/hoppade/diggade. Tråkigt! Det var till och med två lite äldre kvinnor som tyckte att jag och M borde sluta hoppa för att dom "ser inget och är här för att se inte dansa". Då kanske man ska ta sittplats? Vi bytte i alla fall plats med dom och då såg vi mycket bättre så vi var nöjda. Gaga var så vacker och hon hade väldigt fina mellansnack med mycket känsla. När hon körde Speechless på pianot och ändrade texten så den riktade sig till fansen var jag nästan tårögd. Kan lätt tänka mig att se en till konsert under Monster Ball turnén om jag får möjlighet.

Jag tog inga bilder (min kamera är ju trasig) men M tog några så jag bjuder på en bild. Tycker det är coolt att man ser henne på tre platser samtidigt. 
I eftermiddags åkte M hem igen och det känns redan tomt. Så lätt det var att falla in i den härliga stämning vi har ihop. Riktigt fina dagar har vi haft med massor av skratt, djupa diskussioner, god mat på vegetarisk restaurang, fika, shopping, tågresande och mys. Det har varit så skönt att ha två dagar ledigt också efter min 13 dagars jobbperiod. Idag har jag jobbat på Gate 8 och imorn är det dags för jobb i barnehagen.
Är riktigt trött efter några intensiva dagar så jag ska lägga mig tidigt ikväll. Saknar att blogga regelbundet, jag ska försöka få tid till det nu framöver. :)
So Long! <3

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0